7 Kasım 2009 Cumartesi

Miss gibi Salep :)




Verecegim tarif iki fincanliktir.Dilerseniz ölçüleri çogaltip istediginiz kadar yapabilirsiniz.


Malzemeler:
2 büyük fincan süt
Yarim çay kasigi salep
1 çay kasigi nisasta(tepeleme)
dilediginiz kadar vanilya ve seker

Yapilisi:
Sütü bir büyük cezveye alip kaynamaya birakin, diger yanda bir kasede salep,nisasta ve birazcik tozsekeri karistirin,kaynamakta olan süte hizli birsekilde dökerek çirpin,dilediginiz kadar seker ekleyip yogun bir kivama gelene kadar kaynatin,ocaktan indirmeye yakin vanilyasini ekleyin.
Evet hepsi bu kadar!
Fincaniniza doldurun,üzerine tarçin ekleyin afiyetle yudumlayin...

8 yorum:

  1. merhaba,
    salep içmeyi ben de çok severim, elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik, harika olmus.

    Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum, saglikla...

    YanıtlaSil
  3. merhaba yasemincelezzetler,
    tesekkurler sevgiyle kalin..


    Tesekkur ederim Aybike,
    bendende size sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı günler canım,sanırım henüz yeni bir blog.Hayırlı olsun,umarım güzel tariflerini sık sık paylaşırsın bizlerle.salepede hiç dayanamam,kış günlerinin vazgeçilmez içeceklerinden.Allah'a emanet ol canım...

    YanıtlaSil
  5. canım öncelikle bloğun hayırlı olsun.. sunumlarını çok beğendim.. miss gibi salep'e ben de hayır diyemem:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. misssss gibi salep cok guzel olmus ellerine saglik ortak:)

    YanıtlaSil
  7. Tesekkur ederim Cahide abla :)
    evet blogum yeni henuz,
    ziyaretiniz için tesekkurler,
    sevgiyle kalin...Allah a emanet olun...


    Tesekkur ederim gulay,
    fikirleriniz onemli benim için ;)
    ustelik fotografçilik kursuna gidiyormussunuz,çekimlerimiz hakkinda dusuncelerinizi arada yazarsaniz sevinirim ;)
    sevgiyle kalin...

    Eveeettt canim ortagim benim,çok tesekkur ederim,seninde tariflerini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. salebi sevmem ama benim bile canım istedi ellerine sağlık mihriban ablacım çok nefis gözüküyor ablacım seninde tariflerini bekliorum :)

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)