1 Ocak 2013 Salı

Kızarmış Patatesli Brokoli Salatası...

Salatanin tarifi arkadasimiz Cahide Sultan'a ait.


Malzemeleri ve tarifi aynen ekliyorum, ben ek olarak dereotu ilave ettim.

"İki küçük patatesi küçük doğrayıp kızarttım. Küçük bir brokolinin yarısını elimle küçük küçük parçalayıp, küp doğranmış bir havuçla beraber buharda hafif yumuşayana kadar pişirdim.
Bir çay bardağı mısırı da ekleyip bütün malzemeleri harmanladım. 1.5 su bardağı kadar yoğurt, 2 diş dövülmüş sarmısak ve 1 yemek kaşığı mayonezi de ekleyip karıştırdım. Tuzu damak tadınıza göre ayarlayın."
Afiyet olsun...


6 yorum:

  1. mmm... farkli bir tarif, olsa da yesek ;)

    Yeni yilin kutlu olsun canim!

    YanıtlaSil
  2. güzel bir salata olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. SEVGİLİ KARDEŞİM ELLERİNE SAĞLI ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.BENDE SENİN TARİFE BENZER BİRTARİF YAYINLADIM.AMA BEN HİÇ UGRAŞMADAN YAĞLA HEPSİNİ HARMANLAYIP FIRINLIYORUM .BENİMKİ TEBBEL İŞİBİRAZ:)ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Mihribancım. Cuman mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık. Tam benim zevkime uygun..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba süt ve yumurtaya alerjisi olan cocuklar icin kücük bir etkinlik baslattim sizdende tarif istesem yardimci olumusunuz, tarifin linkini bana yollasaniz yeterli olacak,Cumartesi gününe kadar etkinlik sürmekte. saygilarimla

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)