30 Mart 2013 Cumartesi

Krem Santili Kurabiye (Antep Fistikli)

Daha once,bu çok pratik kurabiyenin findiklisini yapmistim.Cok sevilmisti.
Bu Antep fistikli halide çok begeni aldi :)

Malemeler:

  • 1 paket toz kremsanti
  • 1 su bardagi siviyag
  • 2 buçuk su bardagi un
  • Yarim su bardagi çekikmis Antep fistigi
  • Uzeri için butun Antep fistigi
Yapilisi:
Malzemelerimizi karistirip sekil veriyoruz,175 derece firinda 15 dk.pisiriyoruz.
Kurabiyelerimiz ilidiktan sonra uzerine pudrasekeri serpiyoruz,
hepsi bu kadar... :)



5 yorum:

  1. Cevizli olmadığı için ekstra harika görünüyor :) (ceviz yiyemiyorum) ben de puding tozuyla yapılan bir tarifi denemeyi düşünüyordum demek krem şantilisi de oluyormuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş yeşil yeşil :)

    YanıtlaSil
  3. eline sa[lik santili hic denemedim merak ettim

    YanıtlaSil
  4. çoooook güzel,ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
  5. Mihriban'cığım sen yaparsın da kötü olur mu hiç =) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum ve onerileriniz bizim için çok degerli,çok tesekkurler :)